Dovolená byla príma

V Lutové

Není nad to jednou za čas vytáhnout paty z rodné hroudy a vyrazit někam na dovolenou, aby se člověk jaksepatří zrekreoval, že. Vyrazili jsme tedy na chalupu a pak do Chlumu u Třeboně a nakonec do samotný Třeboně, bylo to hrozně fajn. Počasí nám vyšlo, takže dost pohoda.

Fotky z dovolené
Na chalupě mi táta konečně udělal to slibované pískoviště, takže jsem mohl konečně svůj čas zde strávený adekvátně a plnohodnotně využít. Protože ho táta dělal bez metru a dalších zbytečných pomůcek, tak pravými úhly zrovna nepřekypuje, ale na kvalitě babůů (slangový výraz pro tvorbu bábovek, hojně užívaný dnešní mládeží. Pozn.red.) to naštěstí nic nemění. O tom prvním víkendu dělal táta s Dandym a Tomášem a Fandou dřevo, abychom měli čím topit. Já jsem taky pochopitelně zapojil ruku k dílu a na poslední várku jsem jel do lesa s tátou a taky jsem na vozejk přinesl nějaký ten klacík. Pískoviště na chalupě

Byli jsme se taky podívat na koníky v Tochovicích, hrozně se mi líbilo, jak frkaj 🙂 Pak jsme jeli do Březnice, kde jsme si zašli do cukrárny a já jsem si dal dorta a džus. No a v sobotu dopoledne jsme vyrazili do Chlumu u Třeboně do kempu. Jela sem taky Kačka, která ovšem bydlela s rodičema v penzionu Na hrázi, ale stejně si sem chodila pořád hrát a taky jsme spolu jezdili na kolech, teda ve vozejkách 🙂
Postavili jsme stan, kterej už znám z loňska, když jsem v něm spal na vodě a taky na dovolený, takže žádná extra novinka to pro mě nebyla. Spalo se mi ve stanu dobře, máma mi připravila krásně měkký pelíšek, ovšem já jsem se nehodlal smířit s tím, že budu ležet na jednom kousku a neužiju si celej stan, takže jsem se různě přemisťoval po celém stanu, z čehož měla máma velkou radost. Taky bylo dobrý, že když jsem se ráno v půl šestý jako obvykle vzbudil, abych dostal mlíko, tak jsem nebyl sám v postýlce jako doma, ale ve stanu s mámou a tátou, takže jsem se rozhodl, že už spát nebudu a budu si snima hrát a nebo ještě líp, vytáhnu je ven a budeme si hrát tam. No řekněte, stavět v půl sedmý ráno babůů, není to príma? Taky jsme chodili s tátou s rychlovarnou konvicí do umývárny ohřívat vodu, a já jsem nesl konvici cestou tam a zpátky pak elektrickou šňůru od konvice. Sice než jsme došli tam a zpátky, tak by se asi rychleji ta voda ohřála slunečními paprsky nebo meditací, ale mně se ty procházky moc líbily.
Začal jsem taky pořádně jezdit na motorce, protože jsem viděl, jak na ní jezděj všichni okolo – Denda, Martínek, Páťa a další děti, tak jsem se do toho obul a už svištím jako drak. Na chalupě dokonce máme nově vyasfaltovanou cestu před chalupou, takže tam to drandí hezky z kopečka, až jsem se několikrát natáhl, když jsem nezkorigoval jízdu svého červeného stroje. Problém byl, když si motorku chtěla půjčit Kačka, to jsem teda nemohl připustit, aby na mý mašině jezdila nějaká ženská, kdoví, co by s ní udělala! Takže jsem radši na ní furt jezdil, i když se mi vůbec nechtělo.
Protože bylo teplo, tak jsme se chodili koupat do rybníka, kde jsme se s tátou ráchali a cákali a mně se to líbilo úplně ze všeho nejvíc. Akorát jsme tam nemohli bejt moc dlouho, třeba celý den, protože ta voda nebyla nějak moc teplá a já jsem byl za chvíli úplně studenej, což našim vadilo.
Jak jsem už zmínil, jezdili jsme taky na kolech, teda ve vozejku, však víte, jak to myslím. Teda táta si mě ráno dal tak v osm do vozejku, kde měl to přední kolo jako u kočárku, vzal si kafe a šli jsme na procházku, abych se drobet prospal, protože jsem byl po tom vstávání v půl šestý kapku ospalej. No a pak jsme si vzali kola a vyjeli jsme na výlet. Tátovi se nejvíc líbilo v Lutové, protože tam měli krásnou náves a hlavně v hospodě točenýho Regenta, takže se mu odtamtud nikdy nechtělo a pokaždý koumal, jak to udělat, abysme přes Lutovou zase jeli 🙂 Kolem Lužnice a Nové řeky žrali komáři úplně neskutečně, to bylo někdy jak z hororu, museli jsme se furt stříkat repelentama, aby nás nesežrali. Já jsem byl naštěstí ve vozejku, do kterýho se ty mrchy pískavý a kousavý nedostaly.

Ve stanu

V úterý jsme se přesunuli do Třeboně, máma jela autem a já s tátou na kole. Protože máma jela ráno za Zuzkou s Barbuchou a Tomíkem, vyrazili jsme do Třeboně od Lásenice a byla to moc pěkná cesta, tátovi se moc líbila a ani já jsem si nemohl stěžovat na nezajímavou míhající se okolní krajinu.
Kemp v Třeboni byl oproti minulým letům kapku plnej, což nám nebylo úplně po chuti, příště zůstaneme v Chlumu a bude to. Večer se zastavil Monarcha, se kterým táta strávil příjemné chvilky v místní restauraci. Ještě před tím jsme ale byli na pivovarské terase, kde mi táta koupil z automatu takový ten skákací míček, se kterým jsem si užil spoustu legrace. Pak jsem ho ale začal dávat do takové trubky, což se tátovi nelíbilo, protože ho pokaždý musel odtamtud složitě dolovat, tak mi ho zabavil a bylo po srandě.
Na rybníku v kempu bylo hodně kachének a taky nějaký ty labutě, takže jsme je chodili krmit. Pochopitelně jsme rybník využili i ke koupání, fakt žůžo. No a v pátek  jsme se spakovali a vyrazili do Vrbnýho, kde měl táta závody na raftu. Protože ale hlásili špatný počasí a taky byli naši z tý dovolený nějaký zničený (prej hlavně z toho vstávání, což nechápu, alespoň tu dovču neprochrněli, ale naopak aktivně si jí užili!), tak jsme tam tátu nechali a jeli s mámou odpoledne domů do Prahy.